torsdag 20 november 2008

Ont....


Hej alla trogna läsare!

Snart ska jag in till akuten och se vad det är för fel på min mage. Idag har jag varit hemma hos svärmor Annika. Hon hjälpe mig att förstå ett skolprogram. Sen åt vi jätte gott kött med ris, broccoli och vitlökssmör. Mums, men efter ett tag fick jag så ont i magen att jag var tvungen att går hem. När jag kom till Hagsätra Centrum så small det till i magen och jag fick fruktansvärt ont, kunde inte stå upprätt. Jag försökte skynda mig hem och vid porten känner jag ett illamående komma. Sprang hem och spydde som en gris.

Ringde till sjukvårdsrådgivningen och dom sa att det var bara att åka in för att det kan vara blindtarmen! (VAD VAR DET JAG SA NI ALLA SOM KALLAT MIG HYPOKONDRIKER! ) haha

Nää jag tror faktiskt att det bara rör sig om stress eller någon sorts magkatarr. Men det är lika bra att kolla upp.

Jag får väl återkomma med min diagnos...

Må så gott

Puss

1 kommentar:

tindra sa...

meen shiit pommfritteee.. whats wrooong..
faan va läskigt.. stackare..
hoppas de inte va nå farligt..
du får meddela mig när du vet..
puss