onsdag 19 november 2008

Ont i magen







Jag har så fuktansvärt ont i magen.



Igår efter att jag & Johan hade ätit så högg det till i magen. Har haft ont sedan dess. Som vanligt så tror ju jag att det var blindtarmen och tänker operara bort den...eller så var det ett organ som sprack. Hypokondriker, Javisst!




Efter ett tag kom jag på att det var förstoppning...Fick med mig Grannen Annika till apoteket och köpte microlax. Grannen storshoppade sina receptbelagda mediciner och kom ut 1300 kr fattigare....OMG!




Annika ville oxå ha en microlax för att rensa tarmarna så det fick hon...haha. Vi smsade varandra under proceduren och det funkade för henne...Inte för mig som var i behov av det...Suck!




Skrev med svärmor Annika på msn nyss och hon hade något man la på maten som skulle hjälpa. Ska testa det sen.




Johan klarade lastbilskörkortet förra veckan, så nu hoppas vi att körkortet kommer snart. Han påstår att kortet ska vara fult eftersom han blev störd under fotograferingen för att jag ringde och "terra" honom....Men som jag sa så fastnar bara skönheter på kort...Mohaha!




Idag ska jag bara slappa och ta det lungt. Ska snart hoppa ner i ett bad och läsa Bakom stängda dörrar. Så otroligt bra!


Får väl ta och vakna till nu....Hatar att sitta i morgonrock på dagen, känner mig som en jävla slusk, en arbetsskygg liten jävel som lever på bidrag....Usch!!!

Puss på er

Inga kommentarer: