onsdag 26 november 2008

Onsdag









Jaha hallå alla kära läsare.
Idag har jag pratat med Amanda min kära vän. Hon är alltid lika rolig att prata med. Hoppas allt löser sig för henne. Om ni undrar vad det är som ska lösa sig så får ni läsa hennes blogg: http://www.mandys-truth.blogspot.com/
Idag sa jag upp mig från mitt jävla skiiit jobb. Vet ni hur skönt det var. Dom sa att det var en uppsägningstid på 1 månad, men det vägrar jag! Så jag sa till henne att på mitt anställnigsavtal står det inget om en uppsägningstid och jag har ju självklart rätt, så jag slapp! Så skööönt!
Jag har även hunnit med att träffa Elin, min barndomskompis idag. Vi var och fikade en snabbis sen skulle hon hämta sina barn på dagis.
Ikväll Ska jag och Johan åka och hämta ett vitrinskåp i Sköndal. Det kommer bli så snyggt.
Imorgon ska jag med Elin till Skärholmen och handla målarfärg. Hon ska måla om i sitt sovrum, då tänkte jag också köpa så vi kan göra det i vårat sovrum. Vi har tänkt något mörkare den här gången, kanske nå mörklila, älskar lila.
Igår tog vi så fina bilder på Diesel, måste lägga upp dom så ni får se. Pusss



Inga kommentarer: