onsdag 19 november 2008

Hallå


Jaha nu har man precis kommit upp ur badet, rakade benen å allt annat, tvättade håret, gjorde inpackning och ansiktsmask. Nu är man fit for fight igen!

Jag har fortfarande ont i magen..ska köpa katrinplommon sen när jag & Johan ska hämta hans nya körkort, det ser jag fram emot.

Pratade med Carro, barso, carrokrull (kärt barn har många namn) idag, det var trevligt. Hon ska ordna en möhippa för mig tillsammans med hennes coola mamma som är helt exstas att vi ska gifta oss. Möhippan lär ju vara roligare än att gifta sig...hihi. Jag undrar vad dom ade tänkt sig. En ledtråd fick jag och det var att jag inte skulle kunna gå på hela kvällen, dvs hon ska supa mig under bordet. Men då sa jag stopp å belägg, jag vilj minnas den kvällen och sen dessutom kommer jag vara bakis i säkert 5 dar.

Pratade med Linda för några dagar sen och vi kom in på just det där med drickandet. Och jg kom på att jag har inte druckigt sen maj 2007. Fatta vad sjukt! Och enbart att jag var ute å söp då var ju för att Magnus hade gått bort några dagar innan....För att återgå till saken så säger Linda

- Jag drack för 3 veckor sen!

Å på henne lät det som att det var länge sen...haha...roligt.
En sak till som Carro eller Barso säger, det är att jag har blivit en torrboll...Å då tänker jag en sån som rullar runt i öknen.
Tänker klä på mig nu...hörs väl senare
OBS glöm EJ Greys ikväll


Inga kommentarer: