måndag 24 november 2008

Hemma!!




Jaha nu var det måndag, och jag blev inlagd i fredags. Det har varit otroligt jobbigt och tråkigt. Dom har stuckigt sönder mina armar. 20 stick fick jag det till...Ser ut som en riktig sprutnarkoman.


Jag har fastat varje dag men samtidigt ätit varje dag...hmm tänker ni. Jooo det ska jag ta berätta.


Jag har träffat 5 läkare som har sagt att jag ska testa att äta men om det gör ont ska dom göra gastroskopi dagen efter. haha förstår ni hur sjukt det var! Jag fick ju ont efter alla måltider...aja


Idag kom min ängel in, han skickade ner mig på Gastron redan efter en halvtimma. Uscch jag fick något som skulle bedöva halsen och mun, fyfaaaaaan säger jag bara. Det var en smak av banan, sprit och då menar jag en strårom 80 % plus bensin. Smakade SKIT! Sen stoppar dom ner en rätt tjock kamera ner i halsen och ner i magen....fyfan vilka kvälvningar jag fick. Men innan försökte jag förhandla om narkos men jag fick bara lugnande...Bättre än ingenting.


Dvs att jag låg inne i 4 dagar..aldrig mer.


Nu är jag så slut att jag ska sätta mig i min kära soffa och titta på tv...Berättar lite mer detaljerat senare, och bilderna är från i Söndags när jag inte sovit på 2 dygn och är påverkad av smärtstillande.


Förresten fan vad kul med snö!


Höres


Puss




Ps.Jag praktiserade på den avdelningen jag låg på, rätt roligt. Avdelning 36 kirurgi D.s

Inga kommentarer: