måndag 24 november 2008

Haha var bara tvungen....Stulen av Amanda

Utmaning
SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANADRegler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Nej, förlovad snart gift
2. Är du lycklig?: Jo de skulle jag väl kalla mig, Är lycklig tillsammans med Johan
3. Är du uttråkad?: Ofta
4. Är du ledsen?: Ja
5. Är du italienare?: Nej
6. Är du cool?: Självklart!
7. Är du från Irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Absolut
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Aaa
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja..
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Aaa
7. Är du kär?: Ja
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jag ska ju det...hihi.


TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Hmm isåfall bilddagboken
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: BÅDA
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Bästa vänner.
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hemmakväll med stort H
7. Pengar eller lycka?: Haha girig som jag e......PENGAR
8. Dag eller natt?: Natt.
9. Msn eller mobil?: Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Ja
2. Brutit nåt?: Nyckelbenet
3. Gjort nåt du ångrar?: Kan man lungt säga
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja.
6. Ätit en hel tårta?: Nää Fyfaan
7. Gjort bort dig offentligt?: Haha Ofta
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Aa
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Absolut, mina djur är mina barn
10. Velat försvinna?: Ja.

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Johan
2. Telefonsamtalet du fick: Jannica
3. Personen du var med: Haha SÖS personalen, mina katter och Niclas
4. Roligaste grejen som hänt: Att flytta ihop med Johan
5. Personen du smsade: Jannica
6. Du skrev till på myspace: Har inte sånt skit, då tar vi msn och skrev jag senast med Linda
7. Du kommenterade: SÖS
8. Du tillbringade natten med: Haha SÖS
9. Du kramade: Kudden

Inga kommentarer: