lördag 3 januari 2009

Hallå

Jaha nu var ledigheterna över och här sitter jag med feber och nästäppa. Tack!
På nyår var jag & johan tillsammans med grannen på akuten, hon har spytt i 2 veckor och behövde hjälp. Men det fick hon inte...
Efter det åkte jag & Johan hem och åt tacos...mmm gott. Senare åkte vi ut till Lida och åkte pulka med Diesel. haha roligt nyår. Vi bestämde oss för att bara vara hemma för att katterna och Diesel inte skulle bli rädda för alla smällare. Men jag vaknade iallafall upp pigg till skillnad från alla andra...
Idag skulle jag ha varit på Emilias kalas, men jag har feber. Tråkigt!
Nää nu ska jag hoppa i sängen
puss

2 kommentarer:

Mandy sa...

Heej! Jag behöver din åsikt du som har hund! Läs mitt sista inlägg o lämna din kommentar! Pusss!

Mandy sa...

Hallåå!! 5 veckor sen? Uppdatera kanske? Bli bättre på de Christiine! Skriv om dina tankar kring möhippan! =)
Ge annika min msn oxså hon skulle lägga till mig men har inte gjort de!
PUSS