måndag 8 december 2008

Herrejävlar!


Hej ursäkta att jag inte skrivit på några dagar, jag har suttit vid datan konstant för att plugga. En lärare kontaktade mig i fredags och sa att jag låg efter, åh jag blev sit förvånad med tanke på att jag har bytt till långsam takt och ska vara klar den 16/1, medans dom som läser heltid ska vara klara den 19/12. Aha tänkte jag, då är det bara å plugga på i världens takt. Idag ringde jag för att dubbelkolla att jag verkligen hade långsam takt, NÄHÄÄÄÄÄÄÄÄ som vanligt skiter folk i att göra som man säger, så jag hade på heltid..Hur i helvete skulle jag kunna hinna med....aja förhoppningsvis har hon ändrat det nu, ska ringa och dubbelkolla imorgon. Tänk att jag har gått ovetande om detta. Tur att jag ringde...


Idag ska jag plugga som en gris, imorgon ska jag plugga som en gris och resten av veckan. Hellre att man ligger före än efter.


Ihelgen var vi och köpte en madrass till sängen, jäklar vad mjuk den var, och sängen är hög som ett jihu.

Förra veckan var jag hemma hos amanda och lilla iris tillsammans med tindra och hennes grymma unge. Asså Emilia är så himla rolig och söt. Man skrattar hela tiden...hon älskar när jag säger schaaaasssszzz...som man äger till katter...aja Tindra är nog den ändå som fattar.

Iris har blivit otroligt stor, hon är med på ett annat sätt nu, skrattar och tindrar med sina små ögon...Båda barnen är gudomliga.


Igår gick det en Engelsk Bulldog utanför oss och Johan skriker efter mig, Jag blev helt husterisk och Johan börja springa efter dom för att fråga om jag fick klappa...(jag älskar den rasen och vill ha massor av dom)

NÄÄÄÄ hon är rädd för människor hon inte känner...

Hallå gör det inte värre för hunden i såfall...Om en hund är rädd för människor så låter man hunden hälsa på en jävla massa människor, det är a och o med hundar. Likadant om man ramlar från en häst, skit i om du ligger med brutna revben och en punkterad lunga, hoppa upp på hästen igen!


Jag säger som mamma alltid säger, än är inte den sista idioten född...hihi ellerhur elin, ebrin, pon.


Nä nu ni gott folk ska jag börja plugga

Ha det bra

Byee

Inga kommentarer: