tisdag 2 december 2008

Bättre sent än aldrig


Hej allihoppa!

Ja, jag vet att jag inte skrivit på länge, men jag har haft fullt upp.

Ihelgen har jag och Johan tagit med oss Hobbe ( pappa och Annes hund ) till skogen. Diesel var överlycklig att få en lekkamrat. Vi var på Lördagen ute i Tumba i ca 2 timmar och dom badade i det kall vattnet! Uschhh...

Sen på Söndagen tog vi med oss Hobbe igen och även denna gång var vi ute i Tumba i skogen i ca 4 timmar. Hobbe va heeelt slut...hihi

För att sammanfatta har det varit en ganska lugn helg.

Igår kom Linda förbi med söta Emilia. Hon är sjukt stark och smart!....Det var roligt. Hon var helt facinerad av mina katter. Sen vid 7 åkte Linda hem och jag gick med Diesel hem till Elin, där hon bor med Vince & Malin. Det var roligt.


Idag sa jag plugga som en tok, försöka iallafall. Skriver väl senare

Puss

Inga kommentarer: